logo
امروز : چهارشنبه ۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۴:۴۹
[ شناسه خبر : ۱۸۵۶۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس بسیج هنرمندان استان زنجان خبرداد

برگزاری مسابقه هنری با عنوان "سردار دلها" همزمان با سالگرد شهید سلیمانی در زنجان

برگزاری-مسابقه-هنری-با-عنوان-"سردار-دلها"-همزمان-با-سالگرد-شهید-سلیمانی-در-زنجان
رئیس بسیج هنرمندان استان زنجان گفت: مسابقات هنری تحت عنوان سردار دلها همزمان به فرارسیدن نخستین سالگرد شهید حاج قاسم سلیمانی در زنجان برگزار می‌شود.

سید سجاد موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار موج رسا; با اشاره به اینکه به مناسبت نخستین سالکرد شهید حاج قاسم سلیمانی فراخوان مسابقه هنری تحت عنوان سردار دلها در زنجان منتشر شد اظهار کرد: در این مسابقات هنرمندان بسیجی و همه آحاد مردم می‌توانند در موضوعات و بخش‌هایی که در این مسابقه در نظر گرفته شده مشارکت داشته باشند.

وی تصریح کرد: طراحی از چهره شهید حاج قاسم سلیمانی یکی از بخش‌های این مسابقه است که هنرمندان می‌توانند مشارکت داشته باشند.

رئیس بسیج هنرمندان استان زنجان خاطرنشان کرد: دلنوشته و فیلم کوتاه در مورد این شهید بزرگوار نیز از دیگر بخش‌های این مسابقه است.

وی با بیان اینکه برای نفرات برگزیده در هر بخش جوایز نفیسی در نظر گرفته شده است تاکید کرد: علاقه‌مندان برای مشارکت در این مسابقه تا پایان دی ماه فرصت دارند آثار خود را به دبیرخانه بسیج هنرمندان استان ارسال کنند.

موسوی خاطر نشان کرد: شرکت کنندگان آثار خود را می‌توانند به صورت حضوری به دبیرخانه تحویل دهند و یا از طریق سبکه اجتماعی سروش و ایتا به شماره 09128422902 ارسال کنند.

وی با تاکید براینکه بعد از آثارهای دریافتی توسط داوران بررسی شده و نفرات برگزیده انتخاب می‌شوند خاطر نشان کرد: اعلام نتایج 12 بهمن ماه مصادف با دهه فجر اعلام شده و از برگزیدگان تقدیر خواهد شد.//ع

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر